PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> Hard Core V12

Novi motorji 2011
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Pogon na fižolovo paro in elastiko v F1?
To je fantastična ideja
36%
 36%  [ 14 ]
Brezveze,saj ima RedBull s soapboxi preveč izkušenj!
21%
 21%  [ 8 ]
Zamisel mi ni všeč
42%
 42%  [ 16 ]
Skupaj glasov : 38

Avtor Sporočilo


gilles
The One and Only

Prispevkov: 3167
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 15:44:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
prej kot bo sprejeto to pravilo, bodo cestni avtomobili na bencin oziroma desel že končali svoj razvoj. Wink
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


slavcdklavc
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 336

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 15:49:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
upam, da u smislu, da je to pravilo za en kurc in ne bo nkol sprejeto.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


F1 Power
Godlike Senna

Prispevkov: 1955
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 16:53:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
slavcdklavc je napisal/a:
pokaži mi 5 različnih cestnih super športnikov ki imajo 770 konjev oziroma enega dizla ki ima pri 10.000 vrtljajih 770konjev(govorim za avtomobile,ne šleparje!

kimpa al kaj si že, šleparji se ne vrtijo do 10 000vrt, nažalost zate, prosm ne jokat,
bugati veyron, ferrari fxx, maserati mc12, koingseg, saleen,...

pejt raj na en deci, pa nehi klamfe srat. dizli v motošporrtu so skoraj greh. vsi pravi zanesenjaki prisegajo na bencin.
itak pa ni gršga kot ful hud avto, k grgra ku traktor. prefukan leon, a dizl, halo, pobje nimate pojma.

. aja 1000km, skupina b, več kot 1000km, na makedamu, pa so vozil, se jih je velik ubil, sm kje je zdej tehnologija. glede G sile, pa mamo kle itak že proti gravitacijske kombinezone, kot jih uporabljajo piloti lovcev.


Ti si pa živi primer vlkega debila, tak ko si to napiso mi kr slab rata ( govrim še za ostale poste) Ajja pa a veš velik ma F1 v zvezi z cestno indostrijo, v tem stilo da velik inivacij, ki so v F1 se pol prenese v cestno industrijo pa mal razmisl ka si napiso noo... sploh se mi neda vsega komentirat
_________________
Vodafone McLaren Mercedes
Lewis Hamilton
Jenson Button
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


gilles
The One and Only

Prispevkov: 3167
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 17:12:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
f1 s cestnim prometom nima nč. ravno zato so te pravila (dizli,turbo,zaloga el.energije), da bi f1 bolj približali cestnim avtomobilom. veliko več zasloug za razvitost avtomobiliskke tehnologije ima relly in podobne serije.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


slavcdklavc
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 336

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 18:00:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
tako je, dej mi povej, kaj ma skupnga punto, pa ferrari f1-2007, al pa clio pa letošnji reno, en kurac nč. so pač par inovacij avtomobilski izvajalci iz f1 potegnil, pa še to je taprvu u ferrarijih, bmwjih, pa ne trojkah.

ste pa stročkoti navijači mclarna, se vam klanjam, vaše mišlenje in znanje, je neverjetno

aja ben za mclarn ..., me je žalu z debilom. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
ma ne, kje bom pa pol neumnosti brau, pa se smejau pol.

al pa dejmo raj, kaj ma ponto 2007, clio 2007, kr je mela f1 95 leta. ajdi stročkoti, še posebej mclarnovci, dejte velik obširen seznam napisat. neki seveda je, ni pa nč klučnga. cesta pa dirkališče sta dve čisto različni filozofiji.
cilj f1 je zabavanje množic, ne pa bit testna mula cestni industriji dej ibrahimovič dobt kopačke testiri, da bom jst pozim, pa po blat dobr, pa predvsem varno in najpomembnejše VARČNO bluziu po svet, pa utruju mclarnovim strokovnjakom, naj omenim, da so zelo visoko šolani.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


F1 Power
Godlike Senna

Prispevkov: 1955
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 18:23:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
slavcdklavc je napisal/a:
tako je, dej mi povej, kaj ma skupnga punto, pa ferrari f1-2007, al pa clio pa letošnji reno, en kurac nč. so pač par inovacij avtomobilski izvajalci iz f1 potegnil, pa še to je taprvu u ferrarijih, bmwjih, pa ne trojkah.

ste pa stročkoti navijači mclarna, se vam klanjam, vaše mišlenje in znanje, je neverjetno

aja ben za mclarn ..., me je žalu z debilom. Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
ma ne, kje bom pa pol neumnosti brau, pa se smejau pol.

al pa dejmo raj, kaj ma ponto 2007, clio 2007, kr je mela f1 95 leta. ajdi stročkoti, še posebej mclarnovci, dejte velik obširen seznam napisat. neki seveda je, ni pa nč klučnga. cesta pa dirkališče sta dve čisto različni filozofiji.
cilj f1 je zabavanje množic, ne pa bit testna mula cestni industriji dej ibrahimovič dobt kopačke testiri, da bom jst pozim, pa po blat dobr, pa predvsem varno in najpomembnejše VARČNO bluziu po svet, pa utruju mclarnovim strokovnjakom, naj omenim, da so zelo visoko šolani.


Pa ka ti razumeš ka ti hoče en človk Kimmpa pa jst povejat, da iz F1 se novosti ne vse ampak večina prenaša na cestno industrijo
_________________
Vodafone McLaren Mercedes
Lewis Hamilton
Jenson Button
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


gilles
The One and Only

Prispevkov: 3167
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 18:26:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
povej par primerov.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


F1 Power
Godlike Senna

Prispevkov: 1955
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 18:54:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
gilles je napisal/a:
povej par primerov.

Evoo menjalniki, naprei so v formuli bli polavtomatski, al kok se jim že reče nism zei čist sigurn ampak mislim, da veš ka mislim, evo so jih v F1 razvil, nato so jih dal v cestno industrijo, sicer še niso tulk razširjeni ampak bojo s časom vedn bol, zaka misliš, da grejo dans dizli tak hit, naprei so Turbo v F1 razvil na osnovi benzinskega motorja nato pa prenesl na dizl.
_________________
Vodafone McLaren Mercedes
Lewis Hamilton
Jenson Button
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


gilles
The One and Only

Prispevkov: 3167
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 19:08:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
seveda v našem golfu že premikamo z ročkami ob volanu. to velja za ferrarije, mercedese, ki so športni avtomobili, pri ostalik(mislim da tudi marcedes ima ta menjalnik) pa prestavljaš bolj hitro z navadniom. čisti nesmisel uglavnem.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


F1 Power
Godlike Senna

Prispevkov: 1955
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 19:10:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
gilles je napisal/a:
seveda v našem golfu že premikamo z ročkami ob volanu. to velja za ferrarije, mercedese, ki so športni avtomobili, pri ostalik(mislim da tudi marcedes ima ta menjalnik) pa prestavljaš bolj hitro z navadniom. čisti nesmisel uglavnem.


Ja prestavljaš bol hiter ja, ampak poanta tega ni bla tega, ampak da daš ti čim manj roke z volana.
_________________
Vodafone McLaren Mercedes
Lewis Hamilton
Jenson Button
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


gilles
The One and Only

Prispevkov: 3167
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 19:19:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
ja, ker v cestnem prometu voziš vedno na meji ane.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov


F1 Power
Godlike Senna

Prispevkov: 1955
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 20:12:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
gilles je napisal/a:
ja, ker v cestnem prometu voziš vedno na meji ane.

Si se kdaj vprašo zakaj ko voziš avto maš roke na volanu Question Question Question
_________________
Vodafone McLaren Mercedes
Lewis Hamilton
Jenson Button
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


slavcdklavc
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 336

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 21:49:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
to sploh ni res, prvi selespeed menjalnik, v avtih nižjega cenocnega razreda sploh še ni blo in jih še ne bo, med prvimi pa je bla alfa, pa še tam je ta menjalnik zgolj za okras.
ni glih velik tehnologij, res pa da f1 pripomore k razvijanju le teh, sploh pri varnosti, samo to ni namen f1.
pa dej prosm uzem si par dni, pa najd en invenšn, k ga maš ti u avt,m al pa sosed.

upraš vsaZGA K MA MENJALNIK Z LOPATICAMI PR VOLANU, pa ti bo reku d je sm šminka. menjalnik, pa ni pr volanu sm zarad varnosti, oz. to sploh ni poglavitni razlog, ampak je hitrost šaltanja med vožnjo in čim manj rok iz volana, ter posledično čim boljši občutek.
če pa hočeš med vožnjo uživat v udobju, pa se voz z vlakom.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


E=mc^2
Walter odda' Wolf

Prispevkov: 412

PrispevekObjavljeno: 20.05.2007. 21:58:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
z DSG menjanikom lahko že tud pr navadnem golfu pr dirjanju kako stotinko uloviš, če maš lopatke na volanu
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov


Ic3M4n
The One and Only

Prispevkov: 7618
Kraj: okolica škofje loke :P

PrispevekObjavljeno: 21.05.2007. 06:41:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
slavcdklavc je napisal/a:
pokaži mi 5 različnih cestnih super športnikov ki imajo 770 konjev oziroma enega dizla ki ima pri 10.000 vrtljajih 770konjev(govorim za avtomobile,ne šleparje!

kimpa al kaj si že, šleparji se ne vrtijo do 10 000vrt, nažalost zate, prosm ne jokat,
bugati veyron, ferrari fxx, maserati mc12, koingseg, saleen,...

pejt raj na en deci, pa nehi klamfe srat. dizli v motošporrtu so skoraj greh. vsi pravi zanesenjaki prisegajo na bencin.
itak pa ni gršga kot ful hud avto, k grgra ku traktor. prefukan leon, a dizl, halo, pobje nimate pojma.

. aja 1000km, skupina b, več kot 1000km, na makedamu, pa so vozil, se jih je velik ubil, sm kje je zdej tehnologija. glede G sile, pa mamo kle itak že proti gravitacijske kombinezone, kot jih uporabljajo piloti lovcev.
kolk saleenov in ferrarijev si pa ti vidu da laufajo na dizl Laughing zdi se mi da ti rabiš kakšn liter ne samo deci. pa ko sm napisal šleparji v oklepaju sem imel v mislih konje, saj majo edino kamijoni dizelske motorje z veliko konjskimi moćmi) na tvojo žalost.

pa vidim,da tud ne poznaš zgodovine F1,oziroma dirkanja na celi črti.če bi vedel sploh iz česa se je razvilo ne bi dajal takih neumnih komentarjev,da je F1 namenjena samo zabavanju množic.zabavi množic je namenjen cirkus,tko kot tud fuzbal,kjer ne testirajo veliko amapk služijo. pa tud če mal pogledaš je recimo tek oziroma košarka svetu dala bolj udobne in na sploh boljše čeclje.zakaj?zato ker so košarkarji rabil dober oprijem na parketu pa je en tip(mogoče veš kdo Wink ) na podplat prilepil plast kavčuka in to je bla sigurno prednost...zdj majo vsi(skor) čevlji giumijaste podplate. nazaj k dirkanju...F1...kaj ima F1 veze s cestnimi avtomobili? VSE! za začetek:
Zmaga v svetovnem prvenstvu F1 ti prinese preklemansko lepo reklamo, ko prodajaš svoje avtomobile. Če je Renault v F1 vedno boljši od Ferrarija,lahko francozi začnejo izdelovat športne avte in bo verjetno več folka kupilo Renault kot Ferrari,saj vendar Ferrari ni osvojil nobenega naslova Renault pa veliko(to je samo primer!!!!)kar pomeni,da Renault ve kaj dela,Ferrari pa ne.
V F1 je varnost vse. Da zaščitijo dirkače,ki so veliko vredni so začeli v F1 razvijat in izboljševat varnostne sisteme,kot so denimo varnostni pasovi,čelade, zaščitne celice,varnejše kabine pa tudi FIA dela na povečanju varnosti in razvija varnejše varnostne ograje. zdej če pogledaš kar sem ti naštel,lahko pogledaš tudi v današnji avto in tam boš videl vse(razen ograje,ki je ponavadi ob cesti). Da so današnji avti tako varni ob trku je zaslužno dirkanje,ki je od začetka organiziranega dirkanja razvijalo stvari,ki bi dalo nekakšno prednost,(naj bo to hitrost,pospešek,boljši izkoristek goriva,boljše razmerje med maso in močjo,manjša poraba,lažji ter trdnejši materijali,itd).ker so namenili veliko denarja za razvoj teh stvari in ker je recimo nekdo izdelal 100 konjev močnejši motor ki porabi 5 litrov na 100km in mu je prinesel zmago v dirkanju,ga je potem ugradil še v svoje avtomobile in zaradi tega so ljudje (logično) kupovali raje njegove motorje.

upam,da sem ti dovolj na široko razložil kakšne ima veze F1 (in recimo še reli) s cestnim prometom. Če pač ne poznaš zgodovine ti js ne morem kej prida pomagat drugače,kot da ti rečem,da poglej kakšen dokumentarec o razvoju v dirkaškem svetu,preberi kakšno stvar oziroma na nekakšen način poglej na f1 tudi globlje od tega kar vidiš na ekranu(kadar gledaš F1 seveda)
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> Hard Core V12 Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5, 6  Naslednja
Stran 4 od 6

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...