PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> Hard Core V12

Ratinške točke, Byrkus stajl...
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 28.08.2011. 20:31:45    Naslov sporočila: Ratinške točke, Byrkus stajl... Odgovori s citatom
Včasih se mi zdi, da končni rezultat dirke ne pokaže prave situacije, ki se godi tekom celotne dirke. Dogaja se, da nekdo dominira celotno dirko in zatem odstopi v izdihljajih dirke; dogaja se tudi, da se nekdo pol dirke vozi v ozadju, zatem pa v zadnjih krogih dobesedno ponori in pride na sam vrh. Dirkanje ni vedno pošteno, končni rezultat pa tega ne pokaže nujno.

Tako da... Zamislil sem si ratinški sistem ocenjevanja voznikov glede na njihovo zmogljivost oziroma hitrost tekom celotnega dirkaškega vikenda. Cool Ne le dirko, v tej oceni upoštevam tudi kvalifikacije, najhitrejši krog, kakor tudi pozicije tekom same dirke v posameznih krogih. Smile Na primer, 10 krogov v vodstvu je vrednih podobno kot 14 na drugem mestu, ali 25 krogov na petem.

Vsaka od kategorij -kvalifikacije, mesta med dirko, končni rezultat in najhitrejši krog- lahko prinese maksimalno 1000 točk. Pri čemer je v kategoriji 'mesta med dirko' 1000 točk možnih le, če nekdo vodi od starta do cilja v čisto vsakem krogu. Wink V končno oceno se šteje 15% kvalifikacijskega dosežka, 15% mesta med dirko, 55% dejanski rezultat dirke, in 15% najhitrejši krog.

Najvišja možna ocena je v tem primeru 1000 točk, kar je ekvivalent "Grand Slam". Kar pa slej ko prej še vedno ostaja dosežek svoje vrste. Wink


Takole po mojem ratinškem sistemu izgleda situacija za današnjo VN Belgije.



Mogoče še kako pojasnilo... V kategoriji 'krogi' upoštevam vsak krog, ki ga posamični voznik odpelje v prvi deseterici. Če nekdo v vsej dirki niti v enem krogu ne pride med top 10, ga v tej tabeli pač ni.

V kategoriji Q (kvalifikacije) upoštevam najhitrejši krog posameznega voznika v kateremkoli od treh delov kvalifikacij. V Belgiji je pač prišlo tako, da je bil 3. del odpeljan v daleč najboljših pogojih, tako da so pač vozniki od 11. mesta naprej dobili relativno malo točk, ker so pač njihovi krogi bili precej počasnejši. Se pa tudi to zgodi razmeroma poredko, tako da gre v bistvu tukaj za anomalijo. Pri Schumacherju je v tej razpredelnici kajpada ničla, kajti kot vemo, ni na kvalifikacijah odpeljal niti enega kroga. Zato ima tudi tako skromno skupno oceno, saj mu je že tu šlo vsaj 130-135 ratinških točk, ki bi se dodale k njegovi skupni oceni.

Morda se bo tudi kdo vprašal, zakaj je Button v kategoriji 'krogi' dobil relativno malo točk - spomnim naj le, da je startal s 13. mesta, in med dirko je bil praktično tretjino časa izven prve deseterice.


Seveda se zavedam, da je tale sistem precej daleč od popolnosti. Smile Ampak kdo ve, mogoče pa vseeno pove kaj več kot pa le skupni rezultat dirke. Konec koncev naj podam le eno enostavno ugotovitev: ne glede na dejansko razliko med zmagovalcem in drugouvrščenim, po mojem ratingu se precej bolj vidi, kdo je dejansko bil najboljši preko celotne dirke, in ne le v zadnjem krogu. Smile
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


dejinho1988
Who is MS?

Prispevkov: 42

PrispevekObjavljeno: 28.08.2011. 21:19:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Nekak najdi sistem, da bo prvi Alonso, pa bomo lahko rekli, da je najbližje popolnosti Smile
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 28.08.2011. 21:30:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Saj je bil prvi, v SIlverstonu je zbral 963.6 točk. Wink

Edit... Hja, ampak kljub zmagi je Vettel takrat vseeno zbral več točk, 966.2. Je pač imel boljšo situacijo krogov. Wink
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


Monaco_6x
Spet Damon Hrib

Prispevkov: 72

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 01:15:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
ok to je preveč za mene..nikoli nisem bil dober v matematiki Smile
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 08:34:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Morda bo komu zanimivo, vozniški top 10 letošnje sezone:

1. Sebastian Vettel, Valencia, 999.3
2. Lewis Hamilton, Nürburgring, 983.2
3. Fernando Alonso, Silverstone, 963.6
4. Jenson Button, Hungaroring, 963.6
5. Mark Webber, Nürburgring, 952.5
6. Nico Rosberg, Shanghai, 923.3
7. Vitalij Petrov, Melbourne, 912.9
8. Felipe Massa, Shanghai, 905.6
9. Nick Heidfeld, Sepang, 905.2
10. Kamui Kobajaši, Montreal, 896.4

Vettel je bil v Valencii ZELO blizu Grand Slamu; manjkalo mu je le vodstvo v 14. krogu, ko je zavil v bokse po nove gume, in tisti krog odpeljal na drugem mestu. Na koncu je resda imel 'le' 10 sekund prednosti, vendar je bila to po mojem točkovanju najbolj suverena predstava letošnjega leta.

Kar se pa tiče razlike med prvim in drugim na isti dirki - tukaj pa je v ospredju Vettel z dirke v Montrealu. Tam je Nemec prišel do 993.5 točk, drugo mesto pa je zasedel Felipe Massa z 'le' 903.3 - oziroma dobrih 90 točk zaostanka!! Mimogrede - kot vemo, je na isti dirki slavil Jenson Button, ki pa je tretjino dirke vozil izven mest, ki prinašajo točke, vodil pa je v enem samem krogu - zadnjem. Wink Njegov izkupiček dirkaškega vikenda v Montrealu je razmeroma skromnih 873.1 točke, kar je daleč najnižji dosežek, ki je letos še zadoščal za zmago. Je pač tako, da je Vettel v kategoriji 'krogi' prišel do 992 točk, Button pa le do 184.

Na koncu pridem v bistvu do razmeroma nenavadnega zaključka. Manj točk ko ima zmagovalec, tem bolj zanimiva in negotova je bila dirka... Wink Smile
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


kenny1370
VIP paddock

Prispevkov: 99

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 09:00:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Vse lepo in prav, zelo zanimivo tole branje, kot vedno profesor Byrkus, ampak, če bi lahko na tehtnico postavili še kdo vozi v kakšnem dirkalniku, ter faktor sreče, potem bi se morda druga imena pojavljala na vrhu. Seveda sem pristranski, čeprav se trudim biti objektiven, ampak vsi smo mnenja da ima red bull še vedno top shit dirkalnik, hiter v vseh pogojih, brez okvar, brez napak, brez nihanja forme, potem pa je tu še tisti grenak priokus, da gre Vettlu letos čisto vse kot po maslu. Vsaka situacija je njemu v prid, ni se še naredilo, da bi on zaradi okoliščin potegnil ta kratko. Pač zgolj moje osebno videnje, ki se naj ne tretira kot dejstva Very Happy
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


matjazx
SuprSenna

Prispevkov: 1183
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 09:51:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Zdaj pa to naredi na vse sezone! Twisted Evil

To je merilo kdo je mel bolj popoln dirkaški vikend ne vem pa, če je kaj posebej merodajno. Točke se še vedno delijo le za stanje ob koncu zadnjega kroga (ni pa pomembno niti, če greš na malico ob postanku)...
_________________
7: Schumacher
5: Fangio
4: Prost, Vettel
3: Brabham, Steward, Lauda, Piquet, Senna
2: Ascari, Clark, G. Hill, Fittipaldi, Hakkinen, Alonso, Hamilton
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 11:48:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
kenny1370 je napisal/a:
Vse lepo in prav, zelo zanimivo tole branje, kot vedno profesor Byrkus, ampak, če bi lahko na tehtnico postavili še kdo vozi v kakšnem dirkalniku, ter faktor sreče, potem bi se morda druga imena pojavljala na vrhu.


Ja saj... To je glavna napaka oz. težava tega sistema. Ocenim lahko samo dejansko situacijo med dirko, ne morem pa dati kaki bonusnih točk za morebitno izjemno vožnjo v objektivno gledano slabšem avtu. Kvečjemu bi lahko to naredil po koncu sezone, ko bi videl situacijo po moštvih, ne nujno po voznikih, in zatem uporabil količnike hitrosti. Hehe, kot v Le Mansu - index of performance. Razz Ampak tekom sezone pa tega ne morem narediti, ker se razmere konec koncev spreminjajo iz dirke v dirko. Red Bull je v bistvu edina stalnica, vse ostalo pa je premešano od dirke v dirko.

Če bi pa potem ob koncu sezone prišel do 'objektivnih' količnikov preko celega leta, potem bi spet moral revidirati rezultate oz. rating za celotno sezono nazaj. Kar bi pa že mejilo na revizionizem, kar mi tudi ni v pretiranem interesu. Smile
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 11:50:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
matjazx je napisal/a:
Zdaj pa to naredi na vse sezone! Twisted Evil


Po svoje se prav veselim, kako bi zgledal realni rating dirke za VN Argentine 1955. Hudič je, če dva voznika hkrati dosežeta drugo in tretje mesto... Smile
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


kenny1370
VIP paddock

Prispevkov: 99

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 11:59:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Se popolnoma strinjam. Pa v vsakem primeru te količnike ne bi mogli poimenovati kot objektivne, ker na koncu sezone ne bi bili merodajni, ravno zaradi konstantne nekonstantnosti Very Happy Recimo Ferrariju ne ustrezajo trše različice gum, še manj mrzli pogoji na stezi, in so s tega vidika hendikepirani, pa čeprav po svoji krivdi. Torej to pomeni da mora recimo Alonso vleči iz danih pogojev absolutni maksimum, za morebitno uvrstitev na stopničke, ko recimo Vettel vozi Red Bull, kateremu ustrezajo skoraj vsi pogoji, tudi če jim določen del povroča težave, ga kompenzirajo drugje. Torej se Vettlu ni potrebno "raztrgati", za dosego optimalnega rezultata. Tudi ne trdim da ima vse zasluge avtomobil, ampak tako pač je. Jaz gledam na stvar iz tega vidika, da če delaš z dobrim materialom, imaš več možnosti svoje sposobnosti privzdigniti na višjo raven, ko po drugi strani prihaja do večjih možnosti napak, ko je potrebno forsirati. Zato če vzamemo napisane dejavnike v obzir, so nekatere predstave bolj navdušujoče kot druge, ne glede na število doseženih točk, tako kot ti praviš. Lep primer je bil na tej dirki Schumi, kajti njegov izkupiček in napredovanje z danim materialom so spoštovanja vredni.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 12:10:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Zdaj si pa predstavljaj, če bi Schumacher v kvalifikacijah prišel v 3. krog, za kar je bil vsekakor dovolj hiter. V tem primeru bi dobil dodatnih ca. 140-145 točk, in ker bi dirko začel z visokega mesta, bi verjetno prejel tudi precej več točk z računa krogov. Tako da bi na koncu zelo verjetno presegel rating 900, kar mu letos še ni uspelo. Ampak, tako pač je. Včeraj je pokazal izredno predstavo, verjetno daleč najboljšo v vsem obdobju 'druge kariere', ampak na koncu tega vseeno ne more noben rating pokazat.
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


kenny1370
VIP paddock

Prispevkov: 99

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 12:12:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Evo to je to Very Happy
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


matjazx
SuprSenna

Prispevkov: 1183
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 29.08.2011. 12:38:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Pa še za kakšno starejšo dirko se je ohranil. Hm.. 1000 km pa 9 ur dirkanja v krstah na kolesih - današnjim dirkačem je precej lahko!
_________________
7: Schumacher
5: Fangio
4: Prost, Vettel
3: Brabham, Steward, Lauda, Piquet, Senna
2: Ascari, Clark, G. Hill, Fittipaldi, Hakkinen, Alonso, Hamilton
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 11.09.2011. 16:13:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Situacija na VN Italije 2011:



Michael Schumacher je dosegel rezultat sezone, za nekaj točk je izboljšal svoj dosežek iz Montreala. In s tem (končno) prišel v Top 10 letošnje sezone, kjer je ravno na 10. mestu. Smile
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


Omino
Pol Stodard

Prispevkov: 15

PrispevekObjavljeno: 11.09.2011. 21:49:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Edino glede najhitrejšega kroga mi je nekaj sporno. Točke bi moral deliti glede na to v katerem krogu je bil dosežen in s kako obrabljenimi gumami. Velikokrat se zgodi, da kdo v zadnjih krogih zamenja gume in tako mu ni težko postavit najhitrejšega kroga. Krog na začetku ima po moje večjo veljavo kot krog na koncu.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> Hard Core V12 Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...