PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> Hard Core V12

nov trik red bulla ?

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo


andrej
PikoSenna

Prispevkov: 1474

PrispevekObjavljeno: 22.10.2010. 15:14:03    Naslov sporočila: nov trik red bulla ? Odgovori s citatom






webber vozi po treh kolesih Very Happy

kaj menite, je taka vožnja v ovinkih hitrejša ?
govorimo o počasnejših ovinkih in ne tistih z 250km/h


morali bi podrobneje analizirati čas red bulla v zadnjem sektorju, oz. v sektorju kjer so ti počasni ovinki

njegov inženir je rekel da ga to preseneča, ne zdi pa se mu da bi bilo kaj narobe Neutral
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


dbench
MegaSenna

Prispevkov: 1219
Kraj: severna primorska

PrispevekObjavljeno: 22.10.2010. 16:08:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Sam bi to videl prej kot slabost, saj je še vedno večji oprijem, če imata obe gumi stik s podlago. Ampak kdo bi vedel kako deluje RB6.
_________________
Moje mnenje je zgolj mnenje posameznika in tega ni nujno upoštevati kot dejstvo.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


andrej
PikoSenna

Prispevkov: 1474

PrispevekObjavljeno: 22.10.2010. 17:05:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
torej gre verjetno le za premehko nastavljeno zadnje vzmetenje ?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Mario84
Mirko Ališič

Prispevkov: 13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 22.10.2010. 17:24:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Vsekakor zna biti prednost, seveda če se to dogaja le v sredi ovinka oziroma zapuščanje le tega. Avto če je na treh kolesih, pomeni da je manj trenja, torej tudi hitreje zapusti ovinek, kjer ni potreben tolikšen stik z podlago. Kar se tudi samo vidi, da krilca nič ne pritiska na tla, ker ni dosti hitrosti. Torej po eni strani če so to namerno naredili, jim vsaka čast, sam po moje kaj dosti pridobiti ne morejo.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo


Kimikaze
Ivan Govedina

Prispevkov: 219

PrispevekObjavljeno: 22.10.2010. 17:29:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
andrej je napisal/a:
torej gre verjetno le za premehko nastavljeno zadnje vzmetenje ?

S prostim očesom, se vidi nekako tako ja, samo verjetno je to samo del sestavljanke, ki bo morda celo kdaj razkrita v kakšnem dokumentarcu o Red Bullu. Lukicha vprašaj, morda on ve Smile (resno, brez sarkazma).
_________________
Nekateri večno sanjajo, drugi pa se iz sanj zbudijo in za sanje trdo garajo.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 22.10.2010. 17:57:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
mario84, še zmeraj je to slabost, ker avto mora imet oprijem na prednjih kolesih tudi ob izhodu iz ovinka, sicer se podkrmari in dirkač fali idealno linijo na izhodu, zarad tega pa mora počakat s pospeševanjem, napram vožnji po idealni liniji. poleg tega pa vožnja po treh kolesih bolj obremenjuje tista kolesa ki so v stiku s podlago, to pomeni, da se gume hitro obrabljajo, kar spet ni plus.

potem je pa tu še dejstvo, da eno kolo izgublja stik s podlago tudi v hitrih ovinkih, kjer je podkrmarjenje še večja izguba.

moje skromno mnenje, če mi kimikaze dovoli, je, da gre tu za trdo prednje vzmetenje, ter mehkejše zadnje, ki kot takšno omogoča boljši oprijem zadka skozi ovinke (dirkač lahko začne prej pospeševat, ker ima oprijem na zadnjih kolesih), poleg tega pa na ravninah počepne in tako zmanjša naklon dirkalnika napram podlagi, s čimer omogoči višjo končno hitrost.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Picinni
Mirko Ališič

Prispevkov: 14
Kraj: Zavrh pri Atransu

PrispevekObjavljeno: 28.10.2010. 15:11:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Tukaj je šlo za mehkejšo nastavitev zadnjega stabilizatorja.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 29.10.2010. 16:57:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
a je mogoče to tudi zaradi neravnin asfalta
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Picinni
Mirko Ališič

Prispevkov: 14
Kraj: Zavrh pri Atransu

PrispevekObjavljeno: 29.10.2010. 19:07:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Tega pojava ni bilo zaslediti na ostalih dirkališčih pa imajo nekatere precej teh neravnin. Zaradi stabilizatorja je bil ta pojav.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> Hard Core V12 Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...