PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> F1 Pljuvalnica

FIA pljuvači
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

FIA po vašem mnenju dela:
Dobro
61%
 61%  [ 8 ]
Slabo
38%
 38%  [ 5 ]
Odlično
0%
 0%  [ 0 ]
Skupaj glasov : 13

Avtor Sporočilo


Senna4ever
180

Prispevkov: 183

PrispevekObjavljeno: 17.06.2010. 08:02:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Kar se tiče testiranj med sezono bi lahko dovolili recimo kak testni dan več (npr. četrtek) na prizorišču pred nedeljsko dirko, lahko pa tudi po dirki. S tem bi privarčevali ogromno na logističnih stroških. Sicer je pa tudi meni prav, da so testiranja prepovedana oz. zelo omejena, je nekako najbolj fair do vseh.

Ne strinjam pa se, da so moštva kot npr. HRT, Virgin ipd. zaradi njihovih zaostankov "odpadki" F1, kot je zgoraj zapisal mislim da @Slo_Patriot. Očitno nisi gledal F1 pred 10 ali še malo več leti nazaj, ko so bili taki zaostanki med najboljšimi in najslabšimi nekaj povsem normalnega! V času dominacije Williamsa v začetku devetdesetih let pa je bil zaostanek od 1. do 3. na štartu dostikrat tudi po 2 sekundi ali več pa dirke niso bile zato nič manj zanimive kot so danes - kvečjemu obratno!
_________________
Najljubši Ferrari je premagan Ferrari (by Jackie Stewart)
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 17.06.2010. 08:46:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
testiranja bi bila lahko na stezah kot so imola ali hockenheim morda celo zeltvig če bo obnovljen vstopnina bi bila 10 eu, ne pa vetrovniki na ful.
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 17.06.2010. 12:54:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
gasper oman je napisal/a:
testiranja bi bila lahko na stezah kot so imola ali hockenheim morda celo zeltvig če bo obnovljen vstopnina bi bila 10 eu, ne pa vetrovniki na ful.
naredit bi morali kar nekaj milijonov testnih dni, da bi tvoj način potal boljši s finančne plati.

Tako ali tako nimajo kaj razvijat, tako da testnih dni praktično ne rabijo. aerodinamiko pa lahko packajo v vetrovnikih.

joj Bosko, se opravičujem pa sem se res malo zmedel...ne vem no, so prednosti in slabosti...več pa je slabosti, ker že zdaj ustavijo dirko, ko pride do malo večjega naliva. očitno so dirkalniki tako občutljivi na gume. guma primerna za monako bi se recimo stopila v bahrajnu. po eni strani bi bilo zanimivo, po drugi pa...

glede testiranj, ko si že dal primer s trgovino...če gre sosed v trgovino po nakupih, mora potem po nakupih še drugi sosed, če hoče imet vse kot prvi sosed, problem pa je, ker mu njegova plača tega ne omogoča. Te ideje s testiranji ne podpiram ker se mi zdi, da bi že zdavnaj izgubili Williams, če ne bi omejili stroškov, tako pa imajo možnost da jim počasi uspe.

za kers (in še kakšno bedarijo) so krive ekipe same, ki tudi nočejo zapravljat denarja za razvoj takih zadev. ista stvar je F-zračnik pa še je bilo nekaj pogruntavščin, ki jih je FIA prepovedalapo glasovanju ekip.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 17.06.2010. 13:46:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
lukich je napisal/a:
Tako ali tako nimajo kaj razvijat, tako da testnih dni praktično ne rabijo. aerodinamiko pa lahko packajo v vetrovnikih.


Letos praktično ne morejo nič packat v vetrovnikih - ker so dali omejitve. In to v smislu, da je lahko največja hitrost vetra 180 km na uro, pa še velikost modela v vetrovniku je v zmanjšanem merilu (40% velikosti ? ali tu nekje ). Kar je enostavno neuporabno.
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 18.06.2010. 20:09:58    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Byrkus je napisal/a:
lukich je napisal/a:
Tako ali tako nimajo kaj razvijat, tako da testnih dni praktično ne rabijo. aerodinamiko pa lahko packajo v vetrovnikih.


Letos praktično ne morejo nič packat v vetrovnikih - ker so dali omejitve. In to v smislu, da je lahko največja hitrost vetra 180 km na uro, pa še velikost modela v vetrovniku je v zmanjšanem merilu (40% velikosti ? ali tu nekje ). Kar je enostavno neuporabno.

prav zanima me koliko privarčujejo pri elektriki
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 19.06.2010. 06:26:59    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
gasper oman je napisal/a:
Byrkus je napisal/a:
lukich je napisal/a:
Tako ali tako nimajo kaj razvijat, tako da testnih dni praktično ne rabijo. aerodinamiko pa lahko packajo v vetrovnikih.


Letos praktično ne morejo nič packat v vetrovnikih - ker so dali omejitve. In to v smislu, da je lahko največja hitrost vetra 180 km na uro, pa še velikost modela v vetrovniku je v zmanjšanem merilu (40% velikosti ? ali tu nekje ). Kar je enostavno neuporabno.

prav zanima me koliko privarčujejo pri elektriki
je uporabno, ni pa tako enostavno kot če bi imeli 100% model pa poljubno hitrost. tudi z manjšim modelom se da marsikaj naredit. najbolj jih prizadane časovna omejitev uporabe vetrovnika, ne pa hitrost vetra ali velikost modela
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 19.06.2010. 09:18:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
če bi šlo tako naprej bo kmalu dovoljeno le še osnovno delovno orodje Laughing
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


matjazx
SuprSenna

Prispevkov: 1183
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 19.06.2010. 11:17:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
gasper oman je napisal/a:
Byrkus je napisal/a:
lukich je napisal/a:
Tako ali tako nimajo kaj razvijat, tako da testnih dni praktično ne rabijo. aerodinamiko pa lahko packajo v vetrovnikih.


Letos praktično ne morejo nič packat v vetrovnikih - ker so dali omejitve. In to v smislu, da je lahko največja hitrost vetra 180 km na uro, pa še velikost modela v vetrovniku je v zmanjšanem merilu (40% velikosti ? ali tu nekje ). Kar je enostavno neuporabno.

prav zanima me koliko privarčujejo pri elektriki


To je neverending story... kar privarčujejo pr omejitvah glede vetrovnikov in testiranj, pač zapravijo za superračunalnike, ki to kar je prepovedano dost natančno simulirajo.
_________________
7: Schumacher
5: Fangio
4: Prost, Vettel
3: Brabham, Steward, Lauda, Piquet, Senna
2: Ascari, Clark, G. Hill, Fittipaldi, Hakkinen, Alonso, Hamilton
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 20.06.2010. 14:32:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
matjazx je napisal/a:
gasper oman je napisal/a:
Byrkus je napisal/a:
lukich je napisal/a:
Tako ali tako nimajo kaj razvijat, tako da testnih dni praktično ne rabijo. aerodinamiko pa lahko packajo v vetrovnikih.


Letos praktično ne morejo nič packat v vetrovnikih - ker so dali omejitve. In to v smislu, da je lahko največja hitrost vetra 180 km na uro, pa še velikost modela v vetrovniku je v zmanjšanem merilu (40% velikosti ? ali tu nekje ). Kar je enostavno neuporabno.

prav zanima me koliko privarčujejo pri elektriki


To je neverending story... kar privarčujejo pr omejitvah glede vetrovnikov in testiranj, pač zapravijo za superračunalnike, ki to kar je prepovedano dost natančno simulirajo.

ja denarja ni nikoli preveč
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 23.06.2010. 21:56:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
počasnelotov je konec. vrača se pravilo 107 %
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Alvir the 28th
Turbo Ata Smrk

Prispevkov: 134
Kraj: Gorenje Jesenice

PrispevekObjavljeno: 23.06.2010. 23:24:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
gasper oman je napisal/a:
počasnelotov je konec. vrača se pravilo 107 %


To pravilo 107% nič ne pomaga ker so vsa moštva znotraj te vrednosti.
Na primer na zadnji dirki v Montrealu so bili vsi kar lepo lagodno znotraj tega pravila, razen Chandhoka, ki pa je očitno imel težave saj je zaostal za moštvenim kolegom za 8 sekud. S tem pravilom lahko pridobijo le to, da kdo ki ga res "zaserje" v prvem delu potem ne nastopa na dirki.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 24.06.2010. 08:20:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
gasper oman je napisal/a:
če bi šlo tako naprej bo kmalu dovoljeno le še osnovno delovno orodje Laughing
tako kot so včasih delali dirkalnike -pila, kladivo, kombinirk, žaga za železo pa kakšn šraufnciger Wink

@Alvir the 28th - kot prvo, naj opozorim, da ga je FIA s tem pravilom tokrat močno pihnila. namreč, tudi če dirkač na kvalifikacijah zaostane več kot tistih 7% mu pravila dovoljujejo nastop na dirki (če mu to dovolijo komisarji), če na prostih treningih postavi "primeren" čas.

Ker pa komisarji na prostih treningih (za enkrat) ne preverjajo ali so dirkalniki skladni s pravili, bo lahko naprimer nekdo, ki je sicer počasnejši, odpeljal krog s prelahkim dirkalnikom in postavil čas, ki bo potem med top 10 kvalifikacijskimi ter bo tako vsekakor primeren.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


ShaMan
Walter odda' Wolf

Prispevkov: 421
Kraj: Lj - Vič

PrispevekObjavljeno: 24.06.2010. 11:13:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
FIA: se še ne da reči, ker je od sprememb v vodstvu minilo premalo časa. ko bodo začeli spreminjati pravila okoli motorjev in drugih stvari se bo pokazalo če so kaj bolj fleksibilni kot prejšnje vodstvo. Za enkrat pa mi je situacija všeč, predvsem zato ker je FIA dosti bolj neopazna kot prejšnja leta, ko se je non stop nekaj dogajalo in odvračalo pozornost od dirkanja.

Komisarji: mnogo mnogo mnogo bolje kot prej. zaenkrat je edina stvar, ki me je res razjezila to, da barichello v monaku ni bil kaznovan za tist odvržen volan iz dirkalnika, tudi po dirki ne, ko bi vseeno lahko dosodili kazen pa je niso. Izgovor, da so "pozabili" enostavno ni sprejemljiv!!! No ja, tudi hamiltonovo vijuganje bi jaz kaznoval, ne glede na to da mi je mclaren zelo ljubo mostvo.

Dirkači: odlično, seveda majo nekateri backmarkerji pri spuščanju za krog probleme, ampak verjamem da se trudijo po najboljših močeh.

Moštva: pri red bullu v začetku pokazali da znajo biti tudi arogantni, zamerili so se mi s kritiko webbra zato ker se je vanj zabil vettel. Mercedes se mi je kljub temu da navijam zanje zameril, ker favorizirajo shumija in posledicno zaustavljajo rosberga. Tudi razvoj ni dovolj hitre. Renault me je letos prijetno presenetil, tudi Petrov. Williams in Sauber sta me razočarala, Mclaren prijetno presenetil po relativno slabih zimskih testiranjih.
Od novih moštev najbolj simpatičen Lotus, od novih voznikov pa Petrov. Force India ima velik potencial in drzim pesti da se vrinejo med prvih 5 mostev.

Navijaci: grejo na K* skoraj vsi po vrsti, but what else is new...
_________________
Mercedes Power
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 24.06.2010. 15:42:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Alvir the 28th je napisal/a:
gasper oman je napisal/a:
počasnelotov je konec. vrača se pravilo 107 %


To pravilo 107% nič ne pomaga ker so vsa moštva znotraj te vrednosti.
Na primer na zadnji dirki v Montrealu so bili vsi kar lepo lagodno znotraj tega pravila, razen Chandhoka, ki pa je očitno imel težave saj je zaostal za moštvenim kolegom za 8 sekud. S tem pravilom lahko pridobijo le to, da kdo ki ga res "zaserje" v prvem delu potem ne nastopa na dirki.

to je bolj za nova moštva v naslednjem letu
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 24.06.2010. 15:43:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
ShaMan je napisal/a:
FIA: se še ne da reči, ker je od sprememb v vodstvu minilo premalo časa. ko bodo začeli spreminjati pravila okoli motorjev in drugih stvari se bo pokazalo če so kaj bolj fleksibilni kot prejšnje vodstvo. Za enkrat pa mi je situacija všeč, predvsem zato ker je FIA dosti bolj neopazna kot prejšnja leta, ko se je non stop nekaj dogajalo in odvračalo pozornost od dirkanja.

Komisarji: mnogo mnogo mnogo bolje kot prej. zaenkrat je edina stvar, ki me je res razjezila to, da barichello v monaku ni bil kaznovan za tist odvržen volan iz dirkalnika, tudi po dirki ne, ko bi vseeno lahko dosodili kazen pa je niso. Izgovor, da so "pozabili" enostavno ni sprejemljiv!!! No ja, tudi hamiltonovo vijuganje bi jaz kaznoval, ne glede na to da mi je mclaren zelo ljubo mostvo.

Dirkači: odlično, seveda majo nekateri backmarkerji pri spuščanju za krog probleme, ampak verjamem da se trudijo po najboljših močeh.

Moštva: pri red bullu v začetku pokazali da znajo biti tudi arogantni, zamerili so se mi s kritiko webbra zato ker se je vanj zabil vettel. Mercedes se mi je kljub temu da navijam zanje zameril, ker favorizirajo shumija in posledicno zaustavljajo rosberga. Tudi razvoj ni dovolj hitre. Renault me je letos prijetno presenetil, tudi Petrov. Williams in Sauber sta me razočarala, Mclaren prijetno presenetil po relativno slabih zimskih testiranjih.
Od novih moštev najbolj simpatičen Lotus, od novih voznikov pa Petrov. Force India ima velik potencial in drzim pesti da se vrinejo med prvih 5 mostev.

Navijaci: grejo na K* skoraj vsi po vrsti, but what else is new...
ma to s tem volanom je pa tudi pretiravanje. saj ni počakal in ga vrgel knkurentu v glavo. na dirkah se je dogajalo kaj precej bol umazanega, pa je šlo mimo brez sankcij in mislim, da če bi volan takole zabrisal Hamilton, Alonso, Schumacher bi bilo veliko ljudi strogo proti kakršni koli kazni. pa Hamiltnonovo vijuganje? kaj pa Schumacherjevo izrivanje s steze ter branjenje položaja z vožnjo mimo ovinkov? Hamilton vsaj nikomur ni polomil krilca, niti ni krajšal steze, da bi Petrovu onemogočil prehitevanje, kot to počne določeni nemški dirkač pa vedno uide kazni.

ni mi čisto jasno, kako ti je lahko McLaren najljubše moštvo, navijaš pa za neko tretje, ampak to je tvoja izbira...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> F1 Pljuvalnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 3 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...