PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> F1 Pljuvalnica

FIA pljuvači
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

FIA po vašem mnenju dela:
Dobro
61%
 61%  [ 8 ]
Slabo
38%
 38%  [ 5 ]
Odlično
0%
 0%  [ 0 ]
Skupaj glasov : 13

Avtor Sporočilo


mehatronik
Bronasta tribuna

Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 15.06.2010. 16:56:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
andrej je napisal/a:
gasper oman je napisal/a:
andrej je napisal/a:
to, da mora webber zaradi menjave menjalnika štartat 5 mest nižje je totalno nesprejemljivo in nepošteno. tehnika je tehnika, zakaj bi zaradi okvar kaznovali ? saj je sama okvara že sama po sebi kazen za ekipo

potem bi ekipe namerno menjale menjalnika - veliki stroški, ostanek mosleyeve politike


zakaj bi pa vse ekipe menjale menjalnike ?

saj če je poškodovan ga itak moraš


Ker lahko narediš občutno lažji menjalnik, ki zdrži samo eno dirko in vsako naslednjo prijaviš okvaro. Very Happy
Bi se pa res bolj strinjal z odštevanjem konstruktorskih točk v takih primerih.


Teh polomov kar se pravil tiče je pa res preveč zadnje čase, tudi zaradi FOTE. Zadnjič me je podatek, da želijo naslednje leto vgrajevati KERS z enakimi omejitvami kot lani čisto razočaral. Dejstvo, da lahko bolj uravnotežen dirkalnik več prinese od dirkalnika s KERS-om enostavno izniči cel smisel sistema, utež je cenejša, bolj zanesljiva in pika. Vse ostalo je neka poceni reklama za tiste, ki verjamejo, da so Toyotini hibridi kul za okolje in da bi električni avto rešil svet.
Potem to omejevanje na področju aerodinamike, katastrofa... z vsakim korakom približujejo dirkalnik tistim iz nižjih serij, kar se mi zdi totalno nedopustno.
Dejstvo je, da je za preboj F1 med širšo populacijo ta šport potrebno ponovno narediti bolj gladiatorski (lep primer je MotoGP) in to je najbrž vsem jasno, po drugi strani pa si po mojem mnenju zatiskajo oči, da je to mogoče storiti kako drugače kot na račun luksuza, varnosti, dobička in ostalih par desetletij nazaj v svetu dirkanja nepoznanih stvari. Meni se zdi edino smiselno povečati moč motorjev, manj se umešavati v aerodinamiko in s tem dovoliti hitrosti tudi čez 400Km/h, če je potrebno. Toliko, da bodo zavorne poti tudi z modernimi zavorami in gumami dolge in da bo glavno prednost privozil dirkač zato, ker je upal držati gas nekje za odtenek bolj globje kot preostalih dvajset-in-nekaj odbitkov.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 15.06.2010. 19:39:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
andrej je napisal/a:
gasper oman je napisal/a:
andrej je napisal/a:
to, da mora webber zaradi menjave menjalnika štartat 5 mest nižje je totalno nesprejemljivo in nepošteno. tehnika je tehnika, zakaj bi zaradi okvar kaznovali ? saj je sama okvara že sama po sebi kazen za ekipo

potem bi ekipe namerno menjale menjalnika - veliki stroški, ostanek mosleyeve politike


zakaj bi pa vse ekipe menjale menjalnike ?

saj če je poškodovan ga itak moraš

ja samo potem bi ekipe namerno delale menjalnike z krajšim življenskim rokom,
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Slo_Patriot
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 330
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 15.06.2010. 19:41:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
mehatronik je napisal/a:
andrej je napisal/a:
gasper oman je napisal/a:
andrej je napisal/a:
to, da mora webber zaradi menjave menjalnika štartat 5 mest nižje je totalno nesprejemljivo in nepošteno. tehnika je tehnika, zakaj bi zaradi okvar kaznovali ? saj je sama okvara že sama po sebi kazen za ekipo

potem bi ekipe namerno menjale menjalnika - veliki stroški, ostanek mosleyeve politike


zakaj bi pa vse ekipe menjale menjalnike ?

saj če je poškodovan ga itak moraš


Ker lahko narediš občutno lažji menjalnik, ki zdrži samo eno dirko in vsako naslednjo prijaviš okvaro. Very Happy
Bi se pa res bolj strinjal z odštevanjem konstruktorskih točk v takih primerih.


Teh polomov kar se pravil tiče je pa res preveč zadnje čase, tudi zaradi FOTE. Zadnjič me je podatek, da želijo naslednje leto vgrajevati KERS z enakimi omejitvami kot lani čisto razočaral. Dejstvo, da lahko bolj uravnotežen dirkalnik več prinese od dirkalnika s KERS-om enostavno izniči cel smisel sistema, utež je cenejša, bolj zanesljiva in pika. Vse ostalo je neka poceni reklama za tiste, ki verjamejo, da so Toyotini hibridi kul za okolje in da bi električni avto rešil svet.
Potem to omejevanje na področju aerodinamike, katastrofa... z vsakim korakom približujejo dirkalnik tistim iz nižjih serij, kar se mi zdi totalno nedopustno.
Dejstvo je, da je za preboj F1 med širšo populacijo ta šport potrebno ponovno narediti bolj gladiatorski (lep primer je MotoGP) in to je najbrž vsem jasno, po drugi strani pa si po mojem mnenju zatiskajo oči, da je to mogoče storiti kako drugače kot na račun luksuza, varnosti, dobička in ostalih par desetletij nazaj v svetu dirkanja nepoznanih stvari. Meni se zdi edino smiselno povečati moč motorjev, manj se umešavati v aerodinamiko in s tem dovoliti hitrosti tudi čez 400Km/h, če je potrebno. Toliko, da bodo zavorne poti tudi z modernimi zavorami in gumami dolge in da bo glavno prednost privozil dirkač zato, ker je upal držati gas nekje za odtenek bolj globje kot preostalih dvajset-in-nekaj odbitkov.

Se totalno strinjam. Pa tudi omejitev testiranj sem mi zdi slaba rešitev. Če kdo nima denarja za testiranja pa naj pač ne testira. Zaradi takih "omejevanj" stroškov se zgodijo HRT-ji, Virgini in podobno. Kot pa vemo so le-te ekipe navaden odpadek F1 in le ovirajo bolj konkurenčna moštva na kvalifikacijah in dirkah. Poleg tega se mi zdi pa slaba tudi prepoved točenja goriva-vzeli so še tisti napet del dirke, katerega smo bili deležni.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 15.06.2010. 20:41:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
očitno ste na tem forumu sami taki, ki ste F1 začeli gledat enkrat v zadnjih dveh letih. prepoved testiranj in dolgotrajne komponente so precej spremenile formulo ena, predvsem pa so onemogočile, da ekipa ki ima sicer povprečne inženirje in dirkače pa vendar neomejene zaloge denarja lahko dominira. Zdaj do izraza pride kvaliteta inženirjev in ne količina denarja ter finančno zaledje, kot je bilo to kakih 10 let nazaj. Takrat je McLaren s pol manj testiranj in vloženega denarja uspešno konkuriral Ferrariju, ki je imel denarja kolikor so ga lahko porabili, testirali pa so vsaj na treh dirkališčih. in potem bi gledali kako ena ekipa zmaguje na vsaki dirki, ostale se pa "borijo" za nižja mesta...zdaj imamo precej bolj zanimivo formulo, ko se za naslov brez srečnega naključja borijo tri ekipe

tudi lanski kers ni bil problem, če bi rešili težave v razlikah pri teži dirkačev, kjer so bili nekateri precej hendikepirani.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 15.06.2010. 21:06:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
testiranja bi bila lahko v dnevih po dirki, samo se mi zdi kot da v f1 nočejo nič ponavljati za moto gp-jem
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Slo_Patriot
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 330
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 15.06.2010. 21:27:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
lukich je napisal/a:
očitno ste na tem forumu sami taki, ki ste F1 začeli gledat enkrat v zadnjih dveh letih. prepoved testiranj in dolgotrajne komponente so precej spremenile formulo ena, predvsem pa so onemogočile, da ekipa ki ima sicer povprečne inženirje in dirkače pa vendar neomejene zaloge denarja lahko dominira. Zdaj do izraza pride kvaliteta inženirjev in ne količina denarja ter finančno zaledje, kot je bilo to kakih 10 let nazaj. Takrat je McLaren s pol manj testiranj in vloženega denarja uspešno konkuriral Ferrariju, ki je imel denarja kolikor so ga lahko porabili, testirali pa so vsaj na treh dirkališčih. in potem bi gledali kako ena ekipa zmaguje na vsaki dirki, ostale se pa "borijo" za nižja mesta...zdaj imamo precej bolj zanimivo formulo, ko se za naslov brez srečnega naključja borijo tri ekipe

tudi lanski kers ni bil problem, če bi rešili težave v razlikah pri teži dirkačev, kjer so bili nekateri precej hendikepirani.

Očitno ti zadnje dve leti gledaš F1. Za lep primer si lahko vzameš Toyoto-skoraj neomejen pritok denarja, kar pomeni najvišji proračun. Pa kljub temu niso zmagali niti ene dirke. Verjetno so imeli vrhunske inženirje in dirkače, ampak se jim ni dalo testirat Laughing F1 je le F1, kraljica motošporta, kjer pač ne more prevladovat neka x ekipa, brez finančnega zaledja in tradicije, in tudi zaradi takih ukrepov, kot je prepoved testiranja, F1 počasi izgublja sloves kraljice motošportov.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 16.06.2010. 07:21:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Slo_Patriot je napisal/a:
lukich je napisal/a:
očitno ste na tem forumu sami taki, ki ste F1 začeli gledat enkrat v zadnjih dveh letih. prepoved testiranj in dolgotrajne komponente so precej spremenile formulo ena, predvsem pa so onemogočile, da ekipa ki ima sicer povprečne inženirje in dirkače pa vendar neomejene zaloge denarja lahko dominira. Zdaj do izraza pride kvaliteta inženirjev in ne količina denarja ter finančno zaledje, kot je bilo to kakih 10 let nazaj. Takrat je McLaren s pol manj testiranj in vloženega denarja uspešno konkuriral Ferrariju, ki je imel denarja kolikor so ga lahko porabili, testirali pa so vsaj na treh dirkališčih. in potem bi gledali kako ena ekipa zmaguje na vsaki dirki, ostale se pa "borijo" za nižja mesta...zdaj imamo precej bolj zanimivo formulo, ko se za naslov brez srečnega naključja borijo tri ekipe

tudi lanski kers ni bil problem, če bi rešili težave v razlikah pri teži dirkačev, kjer so bili nekateri precej hendikepirani.

Očitno ti zadnje dve leti gledaš F1. Za lep primer si lahko vzameš Toyoto-skoraj neomejen pritok denarja, kar pomeni najvišji proračun. Pa kljub temu niso zmagali niti ene dirke. Verjetno so imeli vrhunske inženirje in dirkače, ampak se jim ni dalo testirat Laughing F1 je le F1, kraljica motošporta, kjer pač ne more prevladovat neka x ekipa, brez finančnega zaledja in tradicije, in tudi zaradi takih ukrepov, kot je prepoved testiranja, F1 počasi izgublja sloves kraljice motošportov.
no no, tvoj avatar pove vse o tebi in tvojem načinu razmišljanja....

Sploh ni res, da F1 izgublja sloves zato, ker zdaj med sezono testiranja niso več dovoljena. Izgublja ga kvečjemu zato, ker je prepovedan razvoj motorjev, aerodinamika pa je tudi precej omejena. Testiranja s tem nimajo veze, ker so zdaj vsi na istem. Tudi med sezonama imajo vsi iste omejitve ur v vetrovniku, razen kadar kakšen Ross Brawn svojo ekipo izpiše iz F1, neomejeno testira, potem jo pa vrne v F1 pod drugim imenom, pred sezono pa vsi enako število testnih dni, ter enako število dirkalnikov na stezi. Tu se izkaže kvaliteta ekipe, ne pa kako globok žep imajo... Toyota kljub vsem financam ni imela možnosti testirat na treh dirkališčih hkrati, poleg tega pa so v F1 vstopili ravno v času, ko so se začele dogajat spremembe s katerimi denar ni nujno pomenil naslova. Če bi prišli v karavano pet let prej, bi se stvari sigurno odvijale drugače.

Tako da...najlepši primer je še vedno Ferrari - denarja na tone, testnih dirkališč kolikor hočeš tik pred vrati, avto pa daleč od tega, da bi bil dominanten.

zakaj pa bi testirali med sezono? če jim dajo 10 testnih dni, bodo največje ekipe nabrale enako število kilometrov, le slabše in manjše bodo še dlje zadaj, ker ne bodo mogle toliko testirat. Kaj pa bi sploh testirali? Motorje, ki so že par sezon isti?

F1 je še vedno kraljica motošporta ravno zaradi tradicije, pri tem pa tudi omejitve testiranj in dolgotrajne komponente te tradicije ne pokvarijo, razen v smislu finančnih vložkov. Pred leti se je v tem športu obračalo ogromno denarja, pa je bilo dirkanje podobno zanimivo kot zdaj...Osvojit naslov v F1 je še vedno prestiž, še vedno ga ne more osvojit kar vsak ki se odloči imet ekipo, zato res ne vem kje bi bil problem. Hvala bogu, da so ekipe bolj zbite, da je zanimiva cela sezona, ne pa da po prvih treh dirkah točno vidiš katero moštvo bo zmagalo.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 16.06.2010. 11:29:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
lukich je napisal/a:
Slo_Patriot je napisal/a:
lukich je napisal/a:
očitno ste na tem forumu sami taki, ki ste F1 začeli gledat enkrat v zadnjih dveh letih. prepoved testiranj in dolgotrajne komponente so precej spremenile formulo ena, predvsem pa so onemogočile, da ekipa ki ima sicer povprečne inženirje in dirkače pa vendar neomejene zaloge denarja lahko dominira. Zdaj do izraza pride kvaliteta inženirjev in ne količina denarja ter finančno zaledje, kot je bilo to kakih 10 let nazaj. Takrat je McLaren s pol manj testiranj in vloženega denarja uspešno konkuriral Ferrariju, ki je imel denarja kolikor so ga lahko porabili, testirali pa so vsaj na treh dirkališčih. in potem bi gledali kako ena ekipa zmaguje na vsaki dirki, ostale se pa "borijo" za nižja mesta...zdaj imamo precej bolj zanimivo formulo, ko se za naslov brez srečnega naključja borijo tri ekipe

tudi lanski kers ni bil problem, če bi rešili težave v razlikah pri teži dirkačev, kjer so bili nekateri precej hendikepirani.

Očitno ti zadnje dve leti gledaš F1. Za lep primer si lahko vzameš Toyoto-skoraj neomejen pritok denarja, kar pomeni najvišji proračun. Pa kljub temu niso zmagali niti ene dirke. Verjetno so imeli vrhunske inženirje in dirkače, ampak se jim ni dalo testirat Laughing F1 je le F1, kraljica motošporta, kjer pač ne more prevladovat neka x ekipa, brez finančnega zaledja in tradicije, in tudi zaradi takih ukrepov, kot je prepoved testiranja, F1 počasi izgublja sloves kraljice motošportov.
no no, tvoj avatar pove vse o tebi in tvojem načinu razmišljanja....

Sploh ni res, da F1 izgublja sloves zato, ker zdaj med sezono testiranja niso več dovoljena. Izgublja ga kvečjemu zato, ker je prepovedan razvoj motorjev, aerodinamika pa je tudi precej omejena. Testiranja s tem nimajo veze, ker so zdaj vsi na istem. Tudi med sezonama imajo vsi iste omejitve ur v vetrovniku, razen kadar kakšen Ross Brawn svojo ekipo izpiše iz F1, neomejeno testira, potem jo pa vrne v F1 pod drugim imenom, pred sezono pa vsi enako število testnih dni, ter enako število dirkalnikov na stezi. Tu se izkaže kvaliteta ekipe, ne pa kako globok žep imajo... Toyota kljub vsem financam ni imela možnosti testirat na treh dirkališčih hkrati, poleg tega pa so v F1 vstopili ravno v času, ko so se začele dogajat spremembe s katerimi denar ni nujno pomenil naslova. Če bi prišli v karavano pet let prej, bi se stvari sigurno odvijale drugače.

Tako da...najlepši primer je še vedno Ferrari - denarja na tone, testnih dirkališč kolikor hočeš tik pred vrati, avto pa daleč od tega, da bi bil dominanten.

zakaj pa bi testirali med sezono? če jim dajo 10 testnih dni, bodo največje ekipe nabrale enako število kilometrov, le slabše in manjše bodo še dlje zadaj, ker ne bodo mogle toliko testirat. Kaj pa bi sploh testirali? Motorje, ki so že par sezon isti?

F1 je še vedno kraljica motošporta ravno zaradi tradicije, pri tem pa tudi omejitve testiranj in dolgotrajne komponente te tradicije ne pokvarijo, razen v smislu finančnih vložkov. Pred leti se je v tem športu obračalo ogromno denarja, pa je bilo dirkanje podobno zanimivo kot zdaj...Osvojit naslov v F1 je še vedno prestiž, še vedno ga ne more osvojit kar vsak ki se odloči imet ekipo, zato res ne vem kje bi bil problem. Hvala bogu, da so ekipe bolj zbite, da je zanimiva cela sezona, ne pa da po prvih treh dirkah točno vidiš katero moštvo bo zmagalo.

vsekakor bi morala biti pravila bolj odprta ne pa da ekipe iščejo luknje v pravilniku
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 16.06.2010. 11:44:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Če bi bila pravila bolj odprta, bi ravno tako vsi, brez izjeme, hodili po tankem robu še dovoljenega. Recimo, da je po pravilniku višina zadnjega krila med 80 in 90 cm, ste lahko ziher, da bojo vsi šli na 90. Podobno bi se zgodilo, če bi rekli, da mora biti prostornina motorja med (rečem na pamet) 2900 in 3000 ccm; vsi bi imeli motorje z 2999 ccm.

(edina razlika bi se pravzaprav lahko pojavila, če bi pravilnik dovoljeval število valjev med 8 in 12. To je pa v bistvu tudi vse)

In na koncu ne bi bilo (v celoti gledano) v primerjavi s sedanjo situacijo praktično nobene razlike. Prav tako bi vsi hodili po še legalni strani, hkrati pa bi secirali pravilnik, če je slučajno še kje kaj nedorečenega, kar bi lahko obrnili v svojo korist. Je že tako, da je dizajner vsaj dva koraka pred tistim, ki piše pravilo.
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


mehatronik
Bronasta tribuna

Prispevkov: 81

PrispevekObjavljeno: 16.06.2010. 18:02:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Byrkus je napisal/a:
Če bi bila pravila bolj odprta, bi ravno tako vsi, brez izjeme, hodili po tankem robu še dovoljenega. Recimo, da je po pravilniku višina zadnjega krila med 80 in 90 cm, ste lahko ziher, da bojo vsi šli na 90. Podobno bi se zgodilo, če bi rekli, da mora biti prostornina motorja med (rečem na pamet) 2900 in 3000 ccm; vsi bi imeli motorje z 2999 ccm.

(edina razlika bi se pravzaprav lahko pojavila, če bi pravilnik dovoljeval število valjev med 8 in 12. To je pa v bistvu tudi vse)

In na koncu ne bi bilo (v celoti gledano) v primerjavi s sedanjo situacijo praktično nobene razlike. Prav tako bi vsi hodili po še legalni strani, hkrati pa bi secirali pravilnik, če je slučajno še kje kaj nedorečenega, kar bi lahko obrnili v svojo korist. Je že tako, da je dizajner vsaj dva koraka pred tistim, ki piše pravilo.


S tem ko se navajajo pravila na tak način sploh ne postanejo bolj odprta. Zakaj pa bi bila predpisana višina zadnjega krila znotraj nekih mer. Mogoče obstaja neka boljša rešitev brez krila ali pa npr. z dvema. Če so pravila tako toga, da narekujejo koncept rešitve, je normalno, da bodo ekipe veliko truda in s tem denarja vlagale v finese. Skoraj vedno obstaja neka druga rešitev, ki zahteva več iznajdljivosti, kot pa denarja in to samo zaradi drugačnega načina razmišljanja. Čisto možno je, da so v preteklosti stroški v F1 naraščali sorazmerno s številom vrstic v pravilniku FIE in ne obratno.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 16.06.2010. 19:52:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
mehatronik je napisal/a:
Byrkus je napisal/a:
Če bi bila pravila bolj odprta, bi ravno tako vsi, brez izjeme, hodili po tankem robu še dovoljenega. Recimo, da je po pravilniku višina zadnjega krila med 80 in 90 cm, ste lahko ziher, da bojo vsi šli na 90. Podobno bi se zgodilo, če bi rekli, da mora biti prostornina motorja med (rečem na pamet) 2900 in 3000 ccm; vsi bi imeli motorje z 2999 ccm.

(edina razlika bi se pravzaprav lahko pojavila, če bi pravilnik dovoljeval število valjev med 8 in 12. To je pa v bistvu tudi vse)

In na koncu ne bi bilo (v celoti gledano) v primerjavi s sedanjo situacijo praktično nobene razlike. Prav tako bi vsi hodili po še legalni strani, hkrati pa bi secirali pravilnik, če je slučajno še kje kaj nedorečenega, kar bi lahko obrnili v svojo korist. Je že tako, da je dizajner vsaj dva koraka pred tistim, ki piše pravilo.


S tem ko se navajajo pravila na tak način sploh ne postanejo bolj odprta. Zakaj pa bi bila predpisana višina zadnjega krila znotraj nekih mer. Mogoče obstaja neka boljša rešitev brez krila ali pa npr. z dvema. Če so pravila tako toga, da narekujejo koncept rešitve, je normalno, da bodo ekipe veliko truda in s tem denarja vlagale v finese. Skoraj vedno obstaja neka druga rešitev, ki zahteva več iznajdljivosti, kot pa denarja in to samo zaradi drugačnega načina razmišljanja. Čisto možno je, da so v preteklosti stroški v F1 naraščali sorazmerno s številom vrstic v pravilniku FIE in ne obratno.


Byrkus je s krilci dal le primer, s katerim je želel povedati, da je praktično isto, ali je pravilnik odprt ali pa zelo omejen, saj vsi rinejo na mejo dovoljenega v sorazmerju s tistim kar potrebujejo. Seveda je rešitev z dvema kriloma boljša od rešitve z enim a če zdaj dovolijo dve krili, bi ekipe zmetale ogromno denarja za razvoj nekih elementov, ki izkoriščajo nedorečenost pravila, za katerega bi mislili da je dorečeno.Lep primer je F-zračnik, ki dva dovoljena elementa u bistvu razdeli na tri.

pri odprtih pravilih ni nič drugega kot še več sivih con in škandalov, za katere pa mislim da se vsi strinjamo škodijo športu. Lani se je celo sezono govorilo o dvojnih difuzorjih, katerih mso bili vsi siti že tam do tretjine sezone. če bi bila pravila še bolj zaprta, do tega ne bi prišlo.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


gasper oman
Judžiiiii IIIIIIIIIIIde

Prispevkov: 338

PrispevekObjavljeno: 16.06.2010. 21:27:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
ma saj sem mislil rečt da bi bila manj dvoumna
_________________
To je dan!
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Bosko Buha
Mirko Ališič

Prispevkov: 11
Kraj: Radgona

PrispevekObjavljeno: 16.06.2010. 23:25:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Verjetno pa se vsi strinjamo, da z omejitvami, ki veljajo sedaj FIA bremza razvoj avtomoto športa. Brez velikega učinka na stroških. Naj dajo aerodinamiki prosto pot, kers po izbiri. Gume bi morale obvezno zdržati več. Eno zmes za suho dirko in konec, ne glede na temperatuo proge in zraka. Pa da vidimo kateri dirkalnik bi na katerem dirkališču imel prednost. Veliko bolj nepredvidljivo bi bilo. Sedaj pa vsi vedo kaj je približno vredu že če samo gledajo kako drugi stvar uporablja (ne rečem da 100% obvladajo a tu nekje so).

To da pa ni testiranj med sezono pa je največja bedarija kar jih je. Vsaj omejili bi kilometre in število različnih voznikov npr na dva ali kaj podobnega. Idej, ki se mi zdijo boljše kot Fijine je veliko a verjetno je tudi kak tupa ampak tak si jaz mislim. Pa spat tudi moram počasi Smile

lp, m
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


lukich
Jenson Gumb

Prispevkov: 67

PrispevekObjavljeno: 17.06.2010. 06:49:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Bosko Buha je napisal/a:
Verjetno pa se vsi strinjamo, da z omejitvami, ki veljajo sedaj FIA bremza razvoj avtomoto športa. Brez velikega učinka na stroških. Naj dajo aerodinamiki prosto pot, kers po izbiri. Gume bi morale obvezno zdržati več. Eno zmes za suho dirko in konec, ne glede na temperatuo proge in zraka. Pa da vidimo kateri dirkalnik bi na katerem dirkališču imel prednost. Veliko bolj nepredvidljivo bi bilo. Sedaj pa vsi vedo kaj je približno vredu že če samo gledajo kako drugi stvar uporablja (ne rečem da 100% obvladajo a tu nekje so).

To da pa ni testiranj med sezono pa je največja bedarija kar jih je. Vsaj omejili bi kilometre in število različnih voznikov npr na dva ali kaj podobnega. Idej, ki se mi zdijo boljše kot Fijine je veliko a verjetno je tudi kak tupa ampak tak si jaz mislim. Pa spat tudi moram počasi Smile

lp, m
kers po izbiri je bedarija. Ene ekipe bodo uporabljale, ker upajo, da jim bo prinesel dovolj prednosti, ene ga ne bodo, pa bodo imele prednost boljše uravnoteženosti dirkalnika. saj smo to že videli pri Brawnu. ok, naj ga dajo po izbiri, ampak pod pogojem, da se namesti recimo 7kilogramska utež iste oblike kot kers na mestu, kjer ga imajo drugi dirkalniki + standardno mesto za baterije in nekaj balasta še na tistem mestu.

kers tehta toliko in toliko in vpliva na uravnoteženost. Red Bull se zlahka odloči, da zadeve ne bo uporabljal, pa grem stavit, da bo na kvalifikacijah še vedno hitrejši od McLarna.

ena zmes za celo dirko tudi ni dobra zamisel, ker potem imaš problem ko ti tista guma pušča, ali jo poškododuješ na zaviranjih ali pa v nesreči. ali jo smeš menjat ali ne, kaj se zgodi če jo menjaš. kaj se zgodi, če ti je proizvajalec dal slab komplet...cela dirka gre v nič. s prepovedajo dolivanja goriva in prepovedjo menjave koles bi dejansko morali izpeljat dve dirki, eno z obrnjeno štartno vrsto, po vzoru GP2, da bi videli kaj akcije.

ne vem, zakaj je prepoved testiranj neumna? vse ekipe so zdaj na istem, le da ne zapravljajo denarja za testiranja. malo poračunaj, koliko stane prevoz dveh kamionov, najem dirkališča, izdelat več motorjev,menjalnikov, krilc za testno ekipo, plačat gorivo, gume...brezvezen strošek, ki samo izloča tiste, ki nimajo denarja na pretek.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Bosko Buha
Mirko Ališič

Prispevkov: 11
Kraj: Radgona

PrispevekObjavljeno: 17.06.2010. 07:47:39    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
lukich je napisal/a:
Bosko Buha je napisal/a:
Verjetno pa se vsi strinjamo, da z omejitvami, ki veljajo sedaj FIA bremza razvoj avtomoto športa. Brez velikega učinka na stroških. Naj dajo aerodinamiki prosto pot, kers po izbiri. Gume bi morale obvezno zdržati več. Eno zmes za suho dirko in konec, ne glede na temperatuo proge in zraka. Pa da vidimo kateri dirkalnik bi na katerem dirkališču imel prednost. Veliko bolj nepredvidljivo bi bilo. Sedaj pa vsi vedo kaj je približno vredu že če samo gledajo kako drugi stvar uporablja (ne rečem da 100% obvladajo a tu nekje so).

To da pa ni testiranj med sezono pa je največja bedarija kar jih je. Vsaj omejili bi kilometre in število različnih voznikov npr na dva ali kaj podobnega. Idej, ki se mi zdijo boljše kot Fijine je veliko a verjetno je tudi kak tupa ampak tak si jaz mislim. Pa spat tudi moram počasi Smile

lp, m
kers po izbiri je bedarija. Ene ekipe bodo uporabljale, ker upajo, da jim bo prinesel dovolj prednosti, ene ga ne bodo, pa bodo imele prednost boljše uravnoteženosti dirkalnika. saj smo to že videli pri Brawnu. ok, naj ga dajo po izbiri, ampak pod pogojem, da se namesti recimo 7kilogramska utež iste oblike kot kers na mestu, kjer ga imajo drugi dirkalniki + standardno mesto za baterije in nekaj balasta še na tistem mestu.

kers tehta toliko in toliko in vpliva na uravnoteženost. Red Bull se zlahka odloči, da zadeve ne bo uporabljal, pa grem stavit, da bo na kvalifikacijah še vedno hitrejši od McLarna.

ena zmes za celo dirko tudi ni dobra zamisel, ker potem imaš problem ko ti tista guma pušča, ali jo poškododuješ na zaviranjih ali pa v nesreči. ali jo smeš menjat ali ne, kaj se zgodi če jo menjaš. kaj se zgodi, če ti je proizvajalec dal slab komplet...cela dirka gre v nič. s prepovedajo dolivanja goriva in prepovedjo menjave koles bi dejansko morali izpeljat dve dirki, eno z obrnjeno štartno vrsto, po vzoru GP2, da bi videli kaj akcije.

ne vem, zakaj je prepoved testiranj neumna? vse ekipe so zdaj na istem, le da ne zapravljajo denarja za testiranja. malo poračunaj, koliko stane prevoz dveh kamionov, najem dirkališča, izdelat več motorjev,menjalnikov, krilc za testno ekipo, plačat gorivo, gume...brezvezen strošek, ki samo izloča tiste, ki nimajo denarja na pretek.


Glede ene zmesi si me narobe razumel. Ena zmes ne en komplet Smile Sedaj imajo variacije glede na tip proge in temperasture, ki jih lahko tam pričakujejo. Po mojem bi se igrali le s tlakom v gumah.

Testiranja bi morala biti. Saj pa imaš dirkališč po svetu malo morje in ni potrebe, da letiš po celem svetu in zapravljaš kot nor. A v trgovini vedno kupiš izdelek, ki je najdražji ali tistega, ki ti ustreza?

O kersu pa lahk odebatirava cel dan pa ne prideva do konca. Kers je samo primer kako lahko učinkovito povečaš stroške vsem ekipam kasneje pa te zadeve po nekem kavzi dogovru ne uporabljaš. Pa če je to fia ali fota, na koncu gre skoraj vse na račun fie.

lp, marko
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> F1 Pljuvalnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 2 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...