PomočPomoč   IščiIšči   ČlaniČlani   SkupineSkupine   Registriraj seRegistracija   Tvoj profilProfil   Zas. sporočilaZas. sporočila   PrijavaPrijava 
Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> F1 Pljuvalnica

FOTA in predlogi za prihodnost
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Ali podpirate predloge FOTA?
Ne
27%
 27%  [ 6 ]
Da
22%
 22%  [ 5 ]
Niti ne
27%
 27%  [ 6 ]
Ne vem
22%
 22%  [ 5 ]
Skupaj glasov : 22

Avtor Sporočilo


Ic3M4n
The One and Only

Prispevkov: 7618
Kraj: okolica škofje loke :P

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 20:35:35    Naslov sporočila: FOTA in predlogi za prihodnost Odgovori s citatom
To temo sem odprl v pljuvalnici predvsem zato, ker se mi zdi, da znajo predlogi naleteti na kakšno ostro nasprotovanje gledalcev.

Osebno se mi zdi, da so s tem varčevanjem šli že predaleč. Vsa ta leta je formula 1 lahko preživela ob precej višjih stroških, sedaj ko so stroški nižji pa ne bo mogla preživeti?

res da smo v recesiji, ki pa se končuje in ti predlogi so mi nekoliko radikalni in menim, da bodo nekateri šli predvsem na škodo formule 1.

z veseljem podpiram več stikov z navijači, radijske zveze, dostopnost preko interneta, kot gledalec, kateremu nikoli ni preveč formule 1 (še posebej po dolgem zimskem premoru) pa ne morem podpreti krajših dirk, vse večjega standardiziranja, varčevanja motorjev,itd...

ko so se ti ukrepi začeli je mogoče šlo za varčevanje, da se reši kakšna ekipa, toda sedaj se mi zdi, da so večji proizvajalci to varčevanje za rešitev manjših vzeli kot orožje, da si bodo priskrbeli zelo poceni reklamo pri tem pa bodo izpadli kot junaki ki rešujejo privatnike in manjše ekipe v začelju.

tudi z varčevanjem, tako kot z vsako stvarjo v življenju, ni treba pretiravati. in vsaka stvar s katero pretiravamo, pa če je še tako zdravilna ali dobronamerna, na neki točki pusti negativne posledice.
formula 1 ima določen status tudi zaradi tega, ker si ne more kar vsak privoščit dirkanja. poseben del ima tudi nenehen razvoj. nekje je treba potegnit črto. verjamem, da lahko stroške še precej znižajo, ampak...ali bo to še formula 1?

70 krogov dirke ima svoj čar, saj tudi če vodiš od prvega kroga dalje, moraš ostati zbran do zadnjega kroga. formula 1 naj bi bila najvišja stopnička v motošportu, toda zadnje čase je vse bolj podobna vsem ostalim serijam.

Citiram:

Ključni predlogi

Tehnični:

2009:

* Več kot 100% povečanje v kilometre na motorju (osem motorjev na voznika na sezono)
* Zmanjšanje uporabe vetrovnika in CFD (computational fluid dynamics)
* Motor je na voljo za 8 milijonov evrov za eno ekipo čez celotno sezono

2010:

* Motor je na voljo za 5 milijonov evrov za eno ekipo čez celotno sezono
* Menjalnik je na voljo za 1,5 milijona evrov za eno ekipo čez celotno sezono
* Standardizirani KERS (javni razpis, s ciljno ceno 1-2 milijonov evrov za eno ekipo čez celotno sezono)
* 50% znižanje stroškov od leta 2009 za aerodinamični razvoj
* Določeno številko šasij, karoserij in aerodinamičnega razvoja (homologacij) v sezoni
* Prepoved eksotičnih, kovinski in kompozitni materialov
* Standardizirana telemetrija in radijski sistem

Športni:

2009:

* Zmanjšanje testiranj (50%)
* Nov točkovni sistem (12-9-7-5-4-3-2-1), za večjo nagrado za zmagovalce
* Znana količina goriva na začetku dirke, znane specifikacije pnevmatik in javna objava le teh podatkov

2010:

* Obvezno predlagati nov kvalifikacijski format
* Radikalno spremenjen točkovni sistem (recimo točko za konstruktorja, ki je imel najhitrejši postanek v boksih)
* Znižanje testiranj (štirje štiridnevni testi z enim avtomobilom pred sezono in en test pred dirkaškim vikendom)
* Omejiti dirko (250km ali največ eno uro in 40 minut) to je treba urediti s komercialnimi pravicami

Komercialni:

2009:

* Več podatkov za medije
* Formula ena se mora bolje predstaviti javnosti, recimo kot se tenis in kriket, ki zelo dobro sodelujeta z javnostjo.
* Imenovati tiskovnega predstavnika, ki bi bil na voljo za TV med dirkaškim vikendom
* Obvezno sodelovanje proizvajalcev s potrošniki preko spletnih strani FOTA
* Med dirkaškim vikendom bi bilo potrebno vključiti podeljevanje avtogramov dirkačev

2010:

* Obvezno povečanje sodelovanja potrošnikov pri TV prenosih

Ključne ankete na mednarodni ravni

* 17 držav v raziskavi
* Prva anketa, ki bi vključevala tako gledalce, kot ne gledalce formule ena (recimo tisti, ki komaj poznajo ta šport in tisti, ki se zanj zanimajo zelo malo)
* Odzivi so pomembni glede na velikost trga v vsaki državi (da bi se izognili velikemu vplivu malega trga)
* Rezultati se grupirajo glede na demografski profili (starost in spol), državo in regijo
* Skupina občinstva je sestavljena iz:
- Običajnih navijači (25% prostornine, pretežno moške, prerez starosti)
- Zmernih navijačev (44% prostornine, ženske in moški, prerez starosti)
- Redkih navijačev (31% prostornine, malo verjetno, da bi gledali dirke, predvsem ženske,
prerez starosti)

Ključne ugotovitve občinstva globalni pregled

1. Formula ena ni pokvarjena, zato je ni potrebno preveč popravljati

Sedanja oblika dirk ni napačna (je nekje v rangu želja vseh) in zaradi tega ni potrebe po večjih spremembah. Formula ena je zaslužena za več stvari, a potrošniki se zanimajo predvsem za dirkače, prehitevanje in tehnologijo.

Posledice: ni nikakršne potrebe po spremembi dirkaškega vikenda, recimo da bi imeli sprinterske dirke. Gledalci formule ena imajo radi gladiatorski način dirkanja in visoka tehnologija ne bi ugodno vplivala na sedanji format.

2. Formula ena mora biti potrošniku prijazna

Razumevanje formule ena je odvisno predvsem od lokalnega ponudnika formule ena. Za razliko od večine ostalih športov, je formula ena pokrita predvsem s televizijo in ne specializiranimi časopisi.

Gledalci formule ena si želijo tudi novih medijskih kanalov (recimo mobilni svet in svetovni splet) in drugih stvari (iger in ostalih produktov). Formula ena je mednaroden šport, a je kljub temu odvisna od lokalnega pošiljatelja televizijskega programa v svet. Le nekje četrtina vseh gledalcev bi se strinjalo z dirko izven direktnega prenosa.

Posledice: velike možnosti obstajajo za vzpostavitev občinstva prek drugih kanalov, kot so internet in mobilni telefoni.

3. Večje spremembe kvalifikacijskega formata niso nujne

Večina gledalcev formule ena je bila za spremembo formata kvalifikacij, pojavljala so se vprašanje, ali bi enostavno žrebali vrstni red. Kakorkoli že, pa smo prišli do zaključka, da bo najhitrejši dirkač še vedno dirko pričeti iz prvega štartnega mesta.

Posledice: lahko se uvede manjše spremembe sedanjega kvalifikacijskega formata, a tudi sprememba le tega ne bo povečala števila gledalcev.

4. Sprememba točkovanja

Kot pri kvalifikacijskem formatu, vsi gledalci želijo, da bi imeli pravično točkovanje. To pomeni, da želijo, da zmagovalec dirke dobi primerno nagrado, kar je sedaj ne. Gledalci si torej želijo, da bi zmagovalec dirke dobil več točk.

Posledice: manjše prilagoditve obstoječega sistema točk je upravičena

5. Evolucija postankov v boksih in dolivanje goriva

Vsi gledalci vidijo postanke v boksih, kot sestavni del dirke, največ pa pri tem dajo na menjavo pnevmatik in ne na dolivanje goriva. Strategija v formuli ena ne kotira zelo visoko.

Posledice: Če prepovemo dolivanje goriva, verjetno ne bomo izgubili gledalcev. Menjava pnevmatik, pa je pomembna in tega ne smemo prepovedati.


http://f1.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=604
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


tadejkrze
The One and Only

Prispevkov: 2986
Kraj: Brezovica

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 21:03:44    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Citiram:
zadnje čase je vse bolj podobna vsem ostalim serijam.


Se strinjam!

Jaz podprem točkovni sistem, za ostalo mi je pa vseeno. Tisto da pa objavijo podatke pred dirko pa tudi nekako izgubi čar, sedaj smo po štartu pa tja do postankov vsaj zaposleni z ugibanjem kdaj bo šel kdo v bokse.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran


lizard
Žaži

Prispevkov: 491

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 21:13:09    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Poleg točkovanja bi mogli spremenit zadnji del kvalifikacij. Torej nobene prepovedi dolivanja pa nevem čega vsega. Vožnja na polno da se vidi kdo zmore, pred dirko pa naj vsak natanka koliko hoče. In nikakor ta natankana količina ne sme biti objavljena, saj to ubije čar, kot je napisal že tadej.

Nov sistem točkovanja bi bil vsekakor dobrdošel, jaz bi naredil še vedno raje 12-8-6...
_________________
Ferrari dumped the wrong guy.
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 21:28:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Jaz bom komentiral nekaj predlogov, ki se mi zdijo še prav posebno butasti. Naketrih od teh se niti George Bush ne bi mogel sramovat. Poleg pa še scenarij, kakršen bi se lahko pojavil v realnih razmerah.

Znana količina goriva na začetku dirke, znane specifikacije pnevmatik in javna objava le teh podatkov
Predstavljam si situacijo v prenosu dirke. "Dragi gledalci in gledalke, v naslednjih petih minutah ne bo prišel nihče v bokse, in se lahko mirne volje odpravimo k našim oglaševalcem. Zagotovo se bomo vrnili pravočasno za postanek vodečega [kogarkoli pač], ki bo prišel v bokse predvidoma čez dve minuti in pol." Toliko o stanju negotovosti med dirko. Sumim, da te točke niso dodali toliko zaradi zanimanja gledalcev, ampak predvsem ker so nekateri komentatorji (o imenih tukaj ne bi) nagi in bosi, če ne vejo VNAPREJ, kaj se bo zgodilo. Ja - a ni čar spremljanja dirk ravno v tem, da NE veš, kaj se bo zgodilo??? Če so pa komentatorji nesposobni, da bi kake očitne zadeve opazili sami od sebe, ni temu kriva nobena organizacija, ampak edino oni sami.

Radikalno spremenjen točkovni sistem (recimo točko za konstruktorja, ki je imel najhitrejši postanek v boksih)
Potem ko vsi vozniki opravijo svoje redne postanke v boksih, se nekaj krogov pred koncem voznik iz ozadja (načeloma iz moštva, ki v normalnih pogojih ne more računati na točke - ali pa voznik v ospredju, ki je po spletu okoliščin na mestu izven dosega točk) poda v bokse in v štirih sekundah zamenja gume in dolije pet litrov bencina. Na stezi sicer s tem izgubi kako mesto ali dve, na koncu pa vseeno svojemu moštvu eno točko. Kar je milo rečeno nefer do tistega, ki se na devetem mestu bori za osmo pozicijo in v poštenem boju točko zgreši na stezi za manj kot pol sekunde, kajti v tem primeru bo točko dobil nekdo, ki je potencialno uvrščen še precej za njim - recimo na 15. mestu. Sicer gre v tem primeru le za moštveno točko, ampak za tiste v ozadju je vsaka točka krvavo pomembna, pri čemer v tem primeru (ko je važna dobesedno vsaka točka - denar se po sezoni deli glede na vrstni red med moštvi!!) vozniške niti ne igrajo posebne vloge.

Omejiti dirko (250km ali največ eno uro in 40 minut) to je treba urediti s komercialnimi pravicami
Oglejmo si scenarij klasičnega Tifosija, ki v časih recesije lep del svojih prihrankov vloži v vstopnico za ogled VN Italije v Monzi. Kaj bo dobil za svoj denar? V soboto bo videl dvakrat po 45 minut prostega treninga, kako uro kvalifikacij, čemur bo sledila 45-minutna dirka GP2. V nedeljo bo akcijo doživel sredi dopoldneva s še eno 45-minutno dirko GP2, čemur bo okrog dvanajste ure sledilo dobre pol ure dirkanja v Porsche Supercupu. Ob štirinajstih bo sledil start glavnega dogodka - dirke za VN Italije. Ki bo v normalnih poogojih (lepo vreme in brez varnostnih avtov) trajala 60-65 minut... Jaz sicer na dirke F1 ne hodim, v tem primeru bi me pa sploh minilo do kakšnih podobnih prihodnjih načrtov. Dirka, ki se REDNO (se pravi, brez prekinitve) konča v eni uri, si imena Velika Nagrada enostavno ne zasluži.

Obvezno povečanje sodelovanja potrošnikov pri TV prenosih
Med dirko pride do zapleta med dvema voznikoma, A in B. Čez čas se na ekranu pojavi napis "Vodstvo dirke zaseda glede dogodka med voznikoma A in B", nekaj minut pozneje pa se pojavi odločitev: "Vodstvo dirke je odločilo, da je za nesrečo kriv voznik A", poleg pa tri opcije:
1. Voznik A se kaznuje z vožnjo skozi bokse
2. Voznik A se kaznuje z dodatnimi 25 sekundami po koncu dirke
3. Voznik A se kaznuje s 25 tisoč dolarji
Opcija, ki bi preko televotinga (sodelovanje potrošnika pri TV prenosih!!) v naslednjih treh minutah dobila največ glasov, bi obveljala po demokratičnem principu odločanja večine. Voznik se ne bi mogel jeziti na nikogar razen na TV gledalce, s čimer bi si vodstvo dirke prav pilatovsko umilo roke in se javno distanciralo od določene kazni. Gledalci bi pa po drugi strani komaj čakali na vnovičen podoben dogodek, da bodo lahko na številko 6666 poslali SMS s sporočilo "F1 kazen 1", za katerega bodo odšteli 0,49€. Pa bodo na koncu zadovoljni vsi - voznik bo 'pravično' kaznovan, gledanost se bo dvignila zaradi navidezne interaktivnosti TV gledalcev, pa še F1 kot taka bo dobila svoj delež od obračuna SMS sporočil, ki bodo med dirko prišli na njihov račun. Win-win situacija, tako rekoč - a na račun voznikov, ki so verjetno krivi še najmanj.


Moji pogledi so kajpak sarkastični z dobršnim pridihom cinizma, ampak včasih se prav vprašam, kaj vendar želijo doseči s podobnimi predlogi. Dirkanje -predvsem F1 - bi morali biti v prvi fazi DIRKANJE, ne pa neki cirkus. Na koncu bomo lahko že pred dirko vedeli, kaki bo razpored na stopničkah, kdo bo dobil dodatno točko ob najhitrješem postanku, in na čigav račun bo oddanih največ SMS sporočil. Vse zgolj pod slepilom, da 'so vse skupaj le bolj približali povprečnemu gledalcu, ki sicer ne bi vedel, kaj se na dirki dogaja'.

Če mene kdo vpraša, sem raje neveden do konca dirke, ko dobim končne rezultate. In to brez posegov z vseh možnih strani.
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


andrej
PikoSenna

Prispevkov: 1474

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 21:31:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
kriza, sploh nimam energije tega študirat.


se mi splača bit poučen ?


bom raje samo gledal dirke.. v te strari se pa ne bom spuščal ker nanje nimam vpliva


najbolj pomembna so mi pravila za 09:
kvalifikacije ostajajo iste, 8 motorjev na sezono ? en menjalnik na 4 dirke ?
...še vedno obvezni obe različici gume na dirki...

pravilo varnostnega avta ne vem če so spremenili...

in to je to Confused



edit: byrkus-->> Laughing Laughing dober si Very Happy
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Killerade
Damon Hrib

Prispevkov: 64
Kraj: BLed

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 22:03:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
hočejo si pridobiti še več gledalcev, ampak jih bodo z novimi pravili (zamrznitev razvoja itd) prej izgubili kot pa pridobili
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


rokec
Žaži

Prispevkov: 483

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 22:07:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
pa tut tisto, k napišejo kolk je kdo tankov bencina se meni zdi glupo.
raj naj pustijo gledalce mal napete, ne pa da veš že skori točno kdaj bo kdo pršu not. Confused Confused
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Ic3M4n
The One and Only

Prispevkov: 7618
Kraj: okolica škofje loke :P

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 22:15:38    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
byrkus...tam pri prvi točki...poznam nekoga, ki je igral eno igro kjer je bil ravno tako point, da določenih stvari nisi vedel, dokler ni prišel trenutek. lahko si predvideval, vedet pa nisi mogel. in ga je tako žrlo, ker bi rad vedel, da je šel in poiskal cheat, da je prišel do tega kar ga je zanimalo. ampak potem je seveda igra izgubila ves čar in je nehal igrat.

tako bo pa z f1. tudi jaz sem ničkoliko krat po kvalifikacijah ali pred prvim postankom (nekaj krat tudi po dirki, ker je prišlo do nepričakovanega prvega postanka) rekel, da bi rad vedel koliko goriva je kdo imel...ampak to je bilo v tistem momentu. kaj bi bilo drugače če bi vedel pa pravzaprav ne vem.

želiš nekaj vedet, ker ne preneseš da nečesa ne veš pa čeprav ima to svoj čar.
misim da so se to odločili objavit ravno zarad tega,ker se tudi na tem forumu vedno pojavi ogromno debat o količini goriva. zdaj ko bomo vedeli kdo ima koliko goriva, naj bi vedeli tudi kdo je kako hiter.

moraš bit pozitiven...čeprav komentatorji ne vejo, bo lahko Kimi stal šele na petem mestu pa bo imel veliko goriva in ti bo zanimivo kako se bo prebijal naprej.


točka za postanek....se strinjam. v tem primeru bi bilo skoraj potrebno tistemu na osmemu mestu dati 2 točki. če je narobe, da zmagovalec dobi samo 2 točki več kot drugo uvrščeni, tudi ni pošteno, da nekdo ki dirko konča zadnji, dobi eno točko, tisti ki se je pa boril za osmo mesto in točko pa ne. pa tudi tako ni fer, saj bo lahko najslabša ekipa teoretično zbrala v sezoni 17 točk, ekipa, ki se bo z dirkačema borila okrog 9 mesta pa teoretično lahko tudi 0.

sodelovanje potrošnikov - smešno napisano ampak žalostno resnično, če bi bilo tako. ne vem kaj so mislili pri tej točki, na kakšno sodelovanje Very Happy upam,da ne na takega kot si ti napisal Very Happy bilo bi tudi čudno, če želijo na vsaki dirki imeti stalne komisarje, da bi zdaj dali odločitve v roke laikov, in tistih 31% ki ne gledajo dirk in jih tudi ne bodo gledali pa so vseeno glasovali v anketi. če smem, bi se tu vprašal WTF?!?!? zakaj za boga milega greš reševat eno anketo na nekaj straneh o nečem kar te ne zanima?
ali imaš preveč časa in svoje odgovore izbiraš z an-ban-pet-podgan ali pa ti gre f1 na kurac in boš glasoval z veliko zlobe (skrajšajte dirke,itd..)

če že morajo, naj med dirko podajo obširnejšo razlago zakaj so določili tako kazen kot so jo. bodisi preko tv zaslona ali pa naj sporočijo komentatorju.

je pa tud res kar je andrej napisal....nekako brezveze da izgubljamo živce nad temi odločitvami, ker najbrž ne bomo veliko spremenili, razen če zberemo veliko glasov in vse skupaj pošljemo na FOTA in jim pokažemo, da je njihova raziskava ena velika brca v temo, na podlagi katere so še bolj brcnili v temo z danimi predlogi.


kaj pa meniš, byrkus, na ukinitev kompozitnih in eksotičnih materijalov?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Ic3M4n
The One and Only

Prispevkov: 7618
Kraj: okolica škofje loke :P

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 22:20:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
me pa tudi zanima, kdaj so to anketo izvedli, ker jaz naprimer nisem nikjer vedel za glasovanje.

če je pa to anketa, ki jo je izvedel ING je pa mimo udarjeno že to, ker je že kar precej stara
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 22:25:19    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Velika večina odločitev vodstva dirk v zadnjih letih je bila čisto nepotrebna. Kje je še kdo videl dva kaznovat, ker sta pač v medsebojnem dvoboju pač nekako udarila skupaj, nakar je bil en kaznovan, drugi pa ne? Sploh če sta lahko oba nadaljevala neovirano in brez izgube mest. Teh primerov je bilo enostavno preveč, in tako rekoč VSI so se mi pozneje po posledični kazni zdeli vsaj nepotrebni, da ne bi česa slabšega rekel. Bolj v smislu umetnega ustvarjanje dodatne napetosti kot pa karkoli drugega. Ob teh predlogih pa se mi zdi, da bojo zadeve le še slabše.

Kar se pa tiče ekostičnih materialov - najprej bi morali definirat, v katerih točkah točno bi ukinili oz. omejili določene materiale, ki veljajo za eksotične. Če gre za tehnične komponente, sem vsekakor za bolj 'človeške' zadeve - jeklo, aluminij, kaj v tem smislu, brez raznih berilijev in podobnega. Ob čemer se dejansko čudim, zakaj še nihče ni poskusil s kakim osiromašenim uranom ali čim podobnim, ki bi v nekaterih situacijah sigurno znal imet kako dobro lastnost. Razz AMPAK - ko je pa govora o ŠASIJAH, se je sedanja kombinacija večkrat izkazala za tako rekoč edino ustrezno in uporabno v vseh možnih pogojih, da bi bila kakršnakoli sprememba skoraj izključno korak nazaj.

No, čeprav. Zanimivo bi bilo videti, koliko poguma in 'akcij' bi premogli aktualni vozniki, če bi sedeli v šasijah iz jeklenih plošč in aluminijastega satovja. Twisted Evil
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


Salo
Godlike Senna

Prispevkov: 1932

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 22:39:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
kdaj bo pa fia odločala o tem, a bojo sprejeti predlogi?
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 22:53:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Po preteklih izkušnjah glede njihove hitrosti - pred poletjem sigurno ne. Razz Smile
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov


marjan
Vesela Štajerka

Prispevkov: 725
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 23:18:48    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Salo je napisal/a:
kdaj bo pa fia odločala o tem, a bojo sprejeti predlogi?


17. marca
_________________




www.arsenalfc.si
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Salo
Godlike Senna

Prispevkov: 1932

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 23:33:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
namesto da bi se trudili za resne gledalce, in se trudili obdržat malo manj resne, se trudijo, da bi dobili nove gledalce, ki jih to niti ne zanima nujno. eh...
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo


Byrkus
Veliki Modrec F1

Prispevkov: 2528
Kraj: Kamnica

PrispevekObjavljeno: 05.03.2009. 23:56:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom
Samo res... To je ravno tako, kot da bi FIFA spraševala, kaj je treba spremenit v sami igri nogometa, nakar bi ameriški 'glasovalci' odločili, da se naj namesto 2x45 minut igra 4×20, ob čemer bi imeli ločene napade in obrambe, sodnik pa bi svoje odločitve povedal po pregledu posnetkov iz vseh možnih zornih kotov. Razz

Tako kot so sami rekli, "Don't fix something that isn't broken". V zadnjih časih so se pravila spreminjala predvsem v smeri 'spektakla' in 'šova', ob čemer pozabljajo na dirkanje kot tako. Dirke naj se odločijo na stezi, ne v boksih, svetovni prvak pa naj bo nekdo, ki je konstantno v vrhu v vsej sezoni, ne glede na hitrost njegovega moštva v boksih.
_________________

[size=150]VIVA TARGA![/size]
 
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Avtomanija - F1 forum Seznam forumov -> F1 Pljuvalnica Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


Prijava
Uporabniško ime:

Geslo:

Avtomatična prijava

Domov...Nazaj...Na vrh...